Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Ondanks onze uiterste zorg kan het zijn dat u vindt dat wij u niet juist van dienst zijn geweest, of dat u door een van onze medewerkers niet naar behoren bent behandeld. Om uw klacht serieus te nemen en hiervan te kunnen leren, hebben wij een klachtenregeling.

U kunt uw klacht indienen via het onderstaande formulier, of u kunt telefonisch contact met ons opnemen om uw klacht mondeling in te dienen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur op telefoonnummer 053-4320334.

Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij u een ontvangstbevestiging sturen. Wij doen vervolgens ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en te verhelpen.

Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot het Kifid (het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Wij zijn bij het Kifid aangesloten onder nummer 300.00640.

Ik heb een klacht

2 + 6 = ?